ტრენინგის რეფლექსია

დღე 1. 
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტებით სწავლებას, სწავლებას.     შევქმებნით პორტფოლიო, ჩამოვტვირთე ეროვნული სასწავლო გეგმადა შევავსე ჩემი საქაღალდე.


დღე 2. 
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით  თუ როგორ შევქმნავთ  ბულეტები, გავეცანით სხვის ნიმუშებს და ვიმუშავე საკუთარი ბუკლეტის შექმნაზე.


დღე 3. 
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანი პროექტში სათაურის, ერტოვნული სასწავლლო გეგმის სტანდარტების გადატანას, ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევბის გადატანას. ასევე ბუკლეტი შევქმენით. ყველა საკითხი იყო გასაგები.   

დღე 4.
დღევანდელ ტერნინგზე გავიხსენეთ წინარე მასალა, მოლოდინების განსაზღვრა. ინტელის ძირითადი კურსის გაცნობრეფლექსია - რა უნარები სჭირდება ადამიანს 21-ე საუკუნეში თვითდამკვიდრებისთვის?  21-ე საუკუნის უნარების ფაილის განხილვა.ჩემი როლი სასწავლო გეგმის შედგენაში.პორტფოლიოს საქაღალდის შექმნა.სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის განხილვა.სასწავლო ღონისძიებების ეფექტურად დაგეგმვა, კვლევის მიმოხილვა.სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესის განხილვა.რეფლექსია.პორტფოლიოს რუბრიკის განხილვაპროექტზე დაფუძნებული მიდგომების განხილვა.

დღე 5. 
დღევანდელ  ტრენინგზე  გავეცანით    პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციას  პედაგოგიური პრაქტიკას: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგების მიღწევას  მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში 21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების მიღწევას  საავტორო უფლებებს. გავეცანით   წყაროს ციტირებას. ვისწავლეთ ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება. გავეცანით  ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს. საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების განხილვას.კიდევ ერთხელ  გადავხედეთ   პროექტებში ინტერნეტის გამოყენებას. შევხედეთ  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებას.დავგეგმეთ პროექტის ჩარჩო.მოხდა  დაკავშირება  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის  კითხვებთან, მიზნებთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან და  შევარჩიეთ    სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტები.        


დღე  6. 
დღევანდელ  ტრენინგზე  გავეცანით უკუკავშირის გამოყენებას მოსწავლის სავარაუდო 
ნაშრომის გასაუმჯობესებლად, მოსწავლეთა ჩართვას შეფასების პროცესში. გამოვიყენეთ 
გაკვეთილზე გამოყენებული შეფასების პროცესის რეფლექსია. გავეცანით შეფასების 
გეგმას. განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვის პროცესი.
შევქმენით და გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს და ასევე გადავხედეთ
სასწავლო პროექტს. ტრენინგის დასასრულს ბლოგზე დავწერეთ რეფლექსია. დღე იყო 
საინტერესო და განხილული საკითხები აქტუალური. ვეცდები მიღებული ცოდნა 
გამოვიყენო პროფესიულ საქმიანობაში.

დღე 7. 
დღევანდელ  ტრენინგზე  გავეცანით მოსწავლის სწავლის სხვადასხვა სტილს და საკითხი
გავიაზრეთ. 
მოვახდინეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირება. 
გამოვიყენეთ განმავითარებელი შეფასება. 
იმსჯელეთ თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობის საკითხებზე. ტრენინგის 
დასასრულს ბლოგზე დავწერეთ რეფლექსია. 
განხილული საკითხები იყო აქტუალური. ვეცდები მიღებული ცოდნა გამოვიყენო
პროფესიულ საქმიანობაში.

დღე 8.
წინა დღის გახსენების შემდეგ განვიხილეთ ეროვნული საგანმანათლებლო
ტექნოლოგიური სტანდარტები. შევიმუშავეთ ფასილიტაციის რესურსები. შევქმენით
ფასილიტაციის მასალები. დავასრულეთ სასწავლო პროცედურები. ვიმსჯელეთ და 
დავგეგმეთ წარმატებული სასწავლო პროექტი. 
ბლოგზე დავწერეთ  რეფლექსია.  მიღებულ ცოდნას აუცილებლად გამოვიყენებ პროფესი
ულ საქმიანობაში.

დღე 9.  
წინა დღის გახსენების შემდეგ გადავხედეთ შექმნილ პროექტის პორტფოლიოს. 
მოვახდინეთ პროექტების დემონსტრირება, პორტფოლიოს პრეზენტაცია.
შევაფასეთ ტრენინგ-კურსი. ვიმსჯელეთ კურსის დასკვნით ნაწილზე - შეჯამებაზე.
ტრენინგ-მოდულზე მიღებულ ცოდნას და გამოცდილებას აუცილებლად გამოვიყენებ
მოსწავლეებთან მუშაობის პროცესში. ტრენინგ-მოდული იყო ძალიან ნაყოფიერი. 







                                                      

Комментарии